tränaa


Hej alla glada och underbara !
just nu är jag så döende som man kan bli.. jag var och tränade med tjejorna
i 2 hela timmar och min kropp är så utmattad just nu så det finns inte..
det hände något ganska konstigt men underbart i bilresan också..
där vi tjejer fick vittna om Jesus och säga att HAN ÄR VÄGEN SANNINGEN OCH LIVET!
Det är så härligt hur Gud andvänder människor
på så otänk bara sätt....
ne nu ska jag ta och lägga huvudet på kudden och försöka läsa och sedan är det sleapy time för den här tjejen !
Imorn är det nyårs firande som gäller i Kristet center med girls och alla andra som nu är där, kommer bli riktigt skojjsigt
G-nite everyone and Blessings

Peace & Love / Jemina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0