What happend ?







Kom hem från skolan för 1timme sen ungefär o jag är så sjukt glad :D
Fattar inte altså vad det var som hände. . .
Okej här kommer historien:

Jag har inte pluggat så mycket fast jag vetat om att vi skulle ha prov och allting idag. . .
Igår kväll läste jag igenom allt på historian typ 3 gånger, och läste igenom Engelska glosorna också några gånger,
sen gick jag och la mig för jag var så trött och orkade inte få in mer information i skallen..
Och under dom här dagarna har jag ändå haft en sån härlig frid innom mig, precis som att Gud har sagt till mig
att " Oroa dig inte, allting kommer gå bra, bara du litar på mig " men ändå har jag varit lite orolig. . .
Okej iallafall. . . jag vaknade idag på morgonen vid 8 och det första jag tänkte på var hur det skulle gå idag...
Jag kommer in på Engelska lektionen och jag sätter mig brevid Agge, och så FUSKA jag, jag skrev ner några glosor på bänken. . . och precis när jag skrivit ner dom säger läraren åt mig att flytta på mig för  att vi inte får sitta så nära varandra, man kan tjuvkika på andra. Okej sa jag o blev ändå lite sur för jag hade ju mina glosor kvar på bordet.. Sen eka det ändå i mitt huvud igen " oroa dig inte, alltin kommer gå bra, bara du litar på mig "
Okej tänkte jag då, och läraren kommer med glos pappret till mig, och jag börjar fylla i en massa glosor från ingenstans, det bara flöt på, en massa ord som jag inte hade nån aning om. . . Efteråt tänkte jag shit altså vilken Gud vi haaaaaar !!!!

sen var det dags för historie provet. . . och jag svara på alla frågor förutom 2st typ :D
Gud har verkligen varit med mig idag :D

Och en sak till.. nån dag här i veckan så snckade jag med Mandy i tele och jag kom på att
vi har öppet hus på våran skola på torsdag från 17.00 till 20.00... och det är precis då som det är husgrupp hemma hos Mandy... jag sa till henne att åååhhhh måste dom ha öppethus precis då, och jag hade planerat att inte gå till öppethus för jag tänkte att det är viktigare att ägna sig åt Gud. Men om jag inte skulle ha gått till öppethus skulle jag ha fått skolk :O
Men här kommer poängen:
Så kommer läraren in på lektionen idag och säger att våran klass inte behöver gå på öppethus på torsdag, vi får en hem uppgift istället... och jag satt på min bänk o svävade o täkte på " Oroa dig inte, allting kommer gå bra, bara du litar på mig " :D Tack Jeeeeesuuuuussssss i love you !


Nu ska jag göra mig iordning till alpha. . . Blessssssss / Jemina


Kommentarer
Postat av: Mandy

Såå stor är vår Gud, sjung med mig så stor är vår Gud! Alla ska se hur stor Gud är :) love you karva :D

2010-11-22 @ 23:09:54
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0