ett tag sedan...


Tjenixen!! mycket som hänt på sistonde, har inte riktigt haft tid till att blogga.
Våran grupp har kommit igång med stickningen, ( tillochmed jag o Marita )
Känns riktigt kul när man har kommit igång.
Vår familj var tvungen att ge bort vår kära hund pga att  farsan är sjuk o inte kan gå ut med en pitbull terrier, fick en sån här liten idiot igår istället, men känns inte ändå likadant, I MISS MY DOG :'(
Hunden heter iallafall Lady Dior och är som en liten bäbis, pissade i min säng igår natt
höll på att få spel men jag lyckades lugna ner mina nerver o gå ut med henne till slut, (runt 3 tiden på natten )
Nu ska jag kila iväg o hämta tvätten från tvättstugan... see u soon..
Peace & Love / Jemina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0