HEJ IGEN !


Nu sitter jag här igen fast jag skulle ha så mycket annat och göra :O
Kom precis hem från Mandy, det händer nya grejer hela tiden,, vår Gud är så härlig !
Vi pratade mycket om hur vi alla kom till tro och att församlingarna sover !!
Det är dags för väckelse bland det svenska folket !!!!!!!!!!
Måste ha en sån där väckar klocka som ringer så dom verkligen ska fatta
att livet inte är något som man bara ska kasta bort och gå till kyrkan på söndagar
och resten av vecko dagarna leva sitt " Underbara liv ", en volvo, hus, fru, barn riktiga svennsons liv! Och skiter i hur alla andra har det, bara man själv har det bra ! Det finns faktiskt människor där ute som inte har något såååå daaaaah ta o vakna nuuuuuuu!!!!!!!
Utan att livet är inget att kasta bort, vårat liv är en gåva från Gud och vad vi gör av våra liv är våran gåva till Gud!!!!!!!!!!!!
Men man får inte heller bli en " Andlig tjockis " utan dela med sig av ordet och kärleken från Jesus till
alla andra också och inte bara sig själv !!!! det är mycket som jag har på hjärtat just nu, jag vet inte om det är Gud som gör något med mig igen men det känns som att mitt hjärta bara står i brand just nu !!!!!! 
HJÄÄÄÄÄLP RING 112 !!!!! ahaha nej men ärligt det ska bli väckelsse i den här staden !!!!!!!

Nu ska jag duscha och göra mig iordning för att dejta kudden !!!!!
Gud välsigna er alla systrar och bröder vi måste hålla i hop !!!
Peace & Love / Jemina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0