Guds Blod


'Hej på er ! Här sitter jag nyvaken och redo för att även denna dag strida i Jesus
Men vad jag däremot inte stred i idag var skolan ! jag gick inte dit för att jag itne kan provet !
Nu är jag så arg på mig själv men ändå inte, jag kan ju inte gå dit om jag redan vet att jag inte kan det.
Ska ta och slappa idag istället och gå och träna sen.

Det käns som om Gud vill påminna mig och sätter mina tankar i fart, och jag tror att han även vill påminna alla andra också om att vi alltid ska komma ihåg vad han har gjort  Golgata Kors för våran skull
Det var ju faktiskt han som dog för våran skull,och utgjöt sitt blod, Tack Jesus att du talar till mig och till alla andra om ditt blod....

Peace & Love / Jemina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0