Mycket mycket

Hej allihopa känns som en evighet sen jag blogga :P
Var i stockholm igår med Angela, åkte 07.30 och kom hem 18.30...
vi gick runt i stan och shoppade lite julklappar och var inne
i olika kyrkor och så... Lägger upp lite bilder så får ni se...
Har fortfarande lite träningsvärk i benen...
 en kyrka mitt i stan..
Angela vid gamla stan..





Har haft lite motstånd från många olika håll hela tiden käns det som..
men det gäller att vara stark och lita på Gud
Fick upp ett bra bibelställe idag som lite tröst:

Jag ser upp emot bergen:
varifrån skall jag få hjälp ?
Hjälpen kommer ifrån Herren,
som har gjort himmel och jord.
Han låter inte din fot slinta,
han vakar ständigt över dina steg.
Han sover aldrig, han vakar ständigt,
han som har beskyddat Israel
Herren bevarar dig,
i hans skugga får du vandra han går vid din sida.
Solen skall inte skada dig om dagen,
inte månen om natten.
Herren bevarar dig från allt ont,
från allt som hotar ditt liv.
Herren skall bevara dig i livets alla skiften,
Nu och för evigt.
Ps: 121

Nu ska jag ta o sova tror jag, kom nyss in, jag var ute och gick med hunden i 1 timme,

Kommentarer
Postat av: Mandy

Underbart Bibelställe :) Herren är större än omständigheterna, Han lyfter oss i sin famn om och om igen :) Love you sister

2010-12-05 @ 22:12:53
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0