Our God Is An Awsome God


Kom nyss hem från skolan, har haft körkorts teori från 8-15 blev klar med fas B idag,
är så tacksam att Gud har hjälpt mig så mycket med skolan och allt..
Det var så kul på alpha igår,, fick umgås med tjejorna och alla andra från vår alpha kurs.
Carina Nyman Var där för att vittna och sjunga, riktigt härlig brud..
Fick en cd skiva av henne som jag tror är väldigt bra.
Smärtornas man låten var så berörande för mig igår...
Nu ska jag ta o ladda ner lite nya lovsånger som jag ska lägga in i mobilen
o lyssna på när jag är på väg till vår husgrupp ikväll ;)
vi är på väg mot himlen
Sakta men säkert, och påvägen hoppas vi hitta fler och fler som vill med på resan !
Peace & Love / Jemina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0