allt möjligt








Tjoo Tjena vad väckorna går fort fram fast man inte tänker på det. . .
Igår hände det ganska mycket i skolan IGEN. . .
Fick göra ett körkortsteori prov på typ 10 sidor som jag inte hade någon aning om att jag skulle göra..
så jag litade på Gud o om jag fick g så fick jag g.. om jag fick ig så fick jag ig, jag lämnade det i Guds händer..
Så kommer läraren tillbaka efter en timme och säger att jag fick 94 poäng och man skulle ha 70 för att få G så jag låg nära VG. . . hääärligt säger jag bara...
Och jag fick reda på vad jag fick på dom andra proven som jag gjorde i måndags, fick alla rätt på glosorna,och minst g i historia :)

Var hos Mandy igår och träffade våran lilla grupp.. det var skönt att gå dit även om man var lite vimsig
Vi pratade mycket om att alla har sin egen plats i gruppen och om sista tiden på jorden...
Är väldigt tacksam för att Gud har lett oss alla i gruppen tillsammans.

Jag har börjat läsa en bok som är väldigt bra och det som fastnade i mitt huvud var det här:

Käre vän, jag vill uppmuntra dig att inte vara rädd för att lyssna till Guds röst och lyda honnom !
Gud kan aldrig ljuga, eller överge sitt barn. Honom kan man lita på fullständigt.
Gå ut i tro och förtröstan, och vet att " han som har börjat ett gott verk hos er också skall fullborda det till Kristu Jesu dag " Fil. 1:6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0