Söndag


Jahapp, då lider söndagskvällen mot sitt slut igen..
Vi hade en helt underbar kväll igår med husgruppen hemma hos Rebecka och Kim.
Gud var verkligen närvarande, synd att jag var tvungen att dra så tidigt bara..
Imorse var jag på gudstjänst ÄNTLIGEN kom jag iväg haha.
Vi hade två gäster från polen, den ena predikade och
det var en väldigt bra predikan kan jag ju säga.
Det handlade om hur vi ska komma närmare Gud.
Det gäller att söka, lägga undan allt som man har i vardagen och tillägna tid till Gud varje dag!
Lyssna till hans röst, och att be, fasta och helt enkelt umgås med Gud oftare !
Att många människor lever i " ett för bekvämt liv ". ( jag orkar inte, jag är så trött )
Och att man istället ska ta tag i sitt liv och ha ett så kallat diciplinerat liv eller hur man stavar hahah.
Tack Gud för idag !!!!

Morsan fick färja mitt hår nyss och hon skulle skaka om hårfärgs burken
och hon råka slå till mig ganska hårt med den där hårfärgsburken och den är ju ganska vass.
Så säger jag :
- Aaaaaaaaaaaaajjjjj, jag tror jag ser stjärnor.

och så säger min 4 åriga lilla syster världens klockrenaste kommentar till mig:
- Vardå ? jag ser inga stjärnor ? ( och kollar upp mot badrums taket )

hahahah, dör av skratt fortfarande. Nu ska jag ta och läsa lite bibel
Peace/Jemina

Kommentarer
Postat av: Mandy

HHAHAHAHAHAHAHA Bästa kommentaren ju!

2011-01-24 @ 00:57:50
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0